Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Πλειστηριασμός SOS !!!!! ΓΙΑ ΤΗΝ 1η ΑΠΡΙΛΗ!!!!!!


Συνάνθρωποι, φίλοι μου και συναγωνιστές!
Σας΄παρακαλώ πολυ, ζητώ και χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να σταματήσουμε τον πλειστηριασμό των  σπιτιών της οικογένειας μου την Τετάρτη  1η Απριλίου  στο Ειρηνοδικείο της Νέας Ιωνίας στο εμπορικό κέντρο  στον δεύτερο όροφο, βγάζουν στον δρόμο τους γονείς μου (ηλικιωμένους ανθρώπους), ο πατέρας μου είναι καρκινοπαθής, η μητέρα μου με σοβαρά κινητικά προβλήματα ! 
και την αδελφή μου  (ΑΝΕΡΓΗ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ).
Πλειστηριάζουν τα σπίτια  για δεύτερη φορά μέσα σε δυο μήνες!!!!!
Υπολογίζω στην βοήθεια σας και αναμένω την συμμετοχή σας!!!!
Πρέπει να είμαστε εκεί  στις 3:15 μ.μ για να εμποδίσουμε συμβολαιογράφους και κοράκια να μπουν στην αίθουσα όπως και την προηγούμενη φορά!
Αν πετάξουν τους γονείς μου από το σπίτι ξέρω ότι θα πεθάνουν και οι δυο την ίδια στιγμή....!
ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΈΨΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ  ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ!!!!


ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ